VIIMEISEN VIIKON AIKANA OLEN...

x potenut maailman ärsyttävintä flunssaa - sellaista joka ei lamaannuta täysin, mutta pakottaa ottamaan rennommin. Tauti alkoi kurkkukivulla ja eteni pienoiseen nuhaan ja yskään. Lämpöäkin on ollut parina päivänä. Ärsyttävintä tässä kuitenkin on se, että suurimman osan ajasta olo on tosi hyvä.
x halunnut treenaamaan aivan älyttömästi - tää on niin perus! Heti kun tulee enemmänkään kipeäksi, haluaa treenaamaan kahta kauheammin. Eilen kävin jo kevyellä lenkillä, mutta saa nähdä milloin uskaltaisi salille. Huominen WOD houkuttelisi, mutta saa nähdä mikä kunto huomenna on.
PicMonkey Collagemustaa1 x katsonut aivan liian paljon tv-sarjoja/elokuvia. Viikon saldo: Twilight-maraton, True Detectiven 2. kausi ja näiden päälle vielä viikottaiset Quanticot ja Masterchef Australiat.
x valitellut liiallista vapaa-aikaa - kun ei treenaa, on se pari tuntia päivässä ns. ylimääräistä. Oman ylimääräisen ajan olen käyttänyt hyvin fiksusti ylläoleviin aktiviteetteihin.
PicMonkey Collagemustaa2 x syönyt huonosti. Mulla treenaaminen kulkee käsi kädessä syömisen kanssa - eli kun mä treenaan säännöllisesti, mä syön paremmin. Jospa mä pääsisin pian takaisn treenaamisen pariin, niin paranisi tämäkin puoli?
x käynyt elämäni ensimmäisissä haalaribileissä. Koska mun olo alkoi olla parempi keskiviikkona, päätin rohkaistua kavereiden kanssa viihteelle. Mukava ilta oli - kiitos Vilma, Cora ja kumppanit! Loppuviikko on mennytkin sitten enemmän ja vähemmän väsymyskoomassa. Parin viikon päästä biletetäänkin sitten jo Napapiirillä TP:n merkeissä! mDSC_5221
farkut Lindex // neule JC // kaulakoru Kalevala // kello Champion // maiharit CM

Ylläolevat kuvat ovat viime sunnuntailta, kun ajeltiin Savosta kohti Joensuuta. Oli mukava käydä taas kotona ja itseasiassa Savo kutsuu taas tiistaina! Tällä kertaa oikein piiitkän viikonlopun merkeissä.
Itse tykkäsin kovasti tuosta asusta! Yksinkertainen, mutta ei tylsä. Mä niin tykkään tuosta mun uudesta neuleesta! Tuo kivan kontrastin perusfarkku-asuun. Ja nuo hopeiset yksityiskohdat ja punaiset huulet - can't go wrong.
Mitä mieltä te olette? Iskeekö koko musta ;)

Ei kommentteja