IKIVIHREÄ

Viime keskiviikkona mä täytin vuosia - 20 on nyt mittarissa, hui! Seuraava kymmen onkin sitten jo kolmosella alkava...

Mulla on vähän alkanut jo muodostumaan perinteeksi se, että mä vietän mun syntymäpäivää millon missäkin: 18-vuotissynttärinäni olin remppaamassa kämppää Kuopiossa ja kaksi viimeistä synttäriä olen viettänyt pääsykokeissa Jyväskylässä. Tällä kertaa vuorossa oli siis OKL:n soveltuvuuskokeet. Pääsykokeiden jälkeen kierreltiin hetki kaupungilla ja käytiin syömässä perheen voimin :)

Päivä starttasi ihan törkeen aikaseen (4.20) herätyskellon soidessa, sillä klo 6 piti olla jo autossa menossa - kasilta kun piti olla jo kirjallisessa yliopistolla. Kirjallisen jälkeen mulla oli muutama tunti luppoaikaa ennen haastattelua. No, miten meni niin kun omasta mielestä? Rehellisesti sanottuna en oikein tiedä - sanottavaa ja kokemuksia oli huomattavasti enemmän kuin viime vuonna, mutta katsotaan, mitä mieltä ne oli - tulokset kun tulee heinäkuun alussa. Toivotaan parasta! Seuraavat (ja mun osalta tämän kesän viimeiset) soveltuvuuskokeet olisi edessä huomenna Joensuussa...

Tässä vielä keskiviikon asua, josta itse tykkäsin ihan superpaljon!
MDSC_0352 MDSC_0360 MDSC_0379
boyfriend-farkut GinaTricot // t-paita New Look // villatakki BikBok // kello Kultajousi // kengät Adidas

Ei kommentteja