VIIME PÄIVIEN POSITIIVISET

♥ Viime viikonloppu, jonka vietin tyttöjen kanssa aika tiiviisti: tuli istuskeltua molempina päivinä kahvikupposen ääressä maailmaa parantaen. Käytiin muun muassa sanomassa heipat Vesikioskille ja sen parhaille pullavohveleille - ensi kesään!

♥ Hyötypyöräily. On kiva, kuinka huomaamatta tulee kilometrejä mittariin!

Hyvin kulkenut aamulenkki juosten. 8 kilometriä tuntiin on ihan hyvä tulos mulle. Huomenna olisi edessä viimeinen pitkä juoksulenkki ennen ensi perjantain Valon Kymppiä!
mDSC_1824
♥ Mun uudet hiukset. Kävin keskiviikkona istumassa tunnin jos toisenkin kampaajaopiskelijan käsittelyssä. Värjäiltiin vaan, mutta silti tuli mun mielestä ihan huomattava muutos! Itse tykkään tosi paljon.

♥ Keskiviikkoinen kaupunkisuunnistus tyttöjen kanssa. Saatiin kuin saatiinkin parin mutkan jälkeen liput, joten vietettiin ilta hyvä viinin ja rastien suorittamisen merkeissä. Seuraavana aamuna ei ollut tosin yhtä kivaa raahautua kymmeneksi yliopistolle...
PicMonkey CollageTBKESÄ
♥ Torstai-illan koomailut mun poikien kanssa simppelin ruoan ja tv-sarjojen parissa. Ihan parasta!

♥ Toteutumassa olevat suunnitelmat meidän kaveriporukan kesken. Näillä näkymin Tampere kutsuu pitkän viikonlopun merkeissä ensi kuun alussa!
mDSC_1854
♥ Kierrättäminen. Kävin just tänään viemässä muovikassillisen tavaraa H&M:n kierrätyspisteeseen.

♥Tämän päivän onnistuneet ruokakokeilut: kokeilin hieman erilaista riisilisuketta ja uutta tapaa valmistaa kasvikset. Jälkkäriksi duunailin pari päivää sitten parasta ennen -päiväyksen ohittaneesta raejuustosta pannaria. Molemmat toimi ja tulee varmasti tehtyä toistekin!
mDSC_1850
shortsit ProMod // toppi Stradivarius // laukku Laukkukeskus // kello Champion // ristikoru Ur&Penn // hattu H&M // tennarit Vans

Kuvituksena on niinkin vanhaa settiä kuin toissa kesäistä! Mä tykkään tosi paljon näistä kuvista, mutta jostain syystä mä oon jäänyt hautomaan näitä kuin mikäkin kanaemo. Ehkä ne odotti vain sopivaa saumaa, mikä koitti vihdoin tänään.

Ehkä mun toissa kesän paras asu! Ainakin näin omasta mielestä. Muutenkin tuo päivä oli todella kiva: elokuu, perjantai, ihan mahtava sää. Rauhallinen aamu, Kuopion reissu ja uusi tatuointi. Hyvää ruokaa, seura. Ei velvollisuuksia - pelkkää vapautta. Niin ihanan vaivatonta.

P.s. Vaikka mä tykkään mun hiuksista tällä hetkellä ihan älyttömästi, kyllä mua kuumottaa nuo toissa kesäiset lyhyemmät (ja vielä vaaleammat) hiukset aika paljon...

Ei kommentteja