KAMPAUSVINKKI: NÄIN PIILOTAT JUURIKASVUN

Mulla kävi klassisesti ja onnistuin reilu viikko sitten möhlimään mun hiusten värjäyksen aika lailla totaalisesti. Tyvi jäi vaaleaksi, kun taas latva värjäytyi aivan normaalisti. Tästä mä syytän mulle uutta väriä, jota kokeilin - eihän mun värjäystaidoissa mitään vikaa ole, hahhah. Onneksi näin ei käy usein: näin on tainnut käydä vain kerran aikaisemmin mun värjäyshistoriassa, joka on piiiitkä. Tuollakin kerralla kokeilin mulle uutta väriä - voi varmaan arvata, että kokeilu jäi siihen ainoaan kertaan...

Mutta tosiaan, varasin kampaajan ensi viikolle, että saadaan korjailtua tilannetta (ja tehtyä vähän extraa), mutta sitä ennen juurikasvu pitäisi piilotella jollain tavalla, ettei se ihan naapuripitäjään asti näy. 
PicMonkey CollageHIUSJUTTUVINKKI
Ylläoleva, maailman yksinkertaisin ponnari, onnistuu tumpelommaltakin hiustenlaittajalta (=meikäläiseltä). Se on pelastanut useammankin päivän: niin juurikasvun piilottelussa kuin huonoina hiuspäivinäkin. Ideana on siis, että hiukset laitetaan puoliksi ponnarille, jolloin osa hiuksista jää auki. Kiva huoleton kampaus, joka pelastaa päivän kuin päivän. Try it out :)

Ei kommentteja