ONE WEEK LEFT

mDSC_6162 mDSC_6150 PicMonkey Collagesillallacorankanssa mDSC_6186 mDSC_6171 mDSC_6187 mDSC_6218 mDSC_6223
farkut ja neule BikBok // hattu H&M // kello Ur&Penn // kengät Adidas Superstar

Mukavaa keskiviikkoa tyypit!

Käytiin tuossa muutama viikko takaperin kuvaamassa taas Coran kanssa. Nimettiin tää meidän uus kuvauslokaatio Joensuun Brooklyn Bridgeksi, koska saatiin siitä etäiset vibat tästä kyseisestä sillasta. :D No joka tapauksessa, tuli tosi kivoja kuvia ja sääkin oli ihan suotuisa - ei paleltanut, mutta ei ollut liian lämmin neuleelle.

Mutta otsikkoon palatakseni - tänään pyörähti viimeinen viikko käyntiin tällä Joensuussa. Ensi tiistaina on viimeinen tentti, jonka jälkeen on aika pakata auto ja huristella kohti kotikotia kesän viettoon (=töihin).
Tää vuosi on mennyt kyllä todella nopeasti - vastahan oli ensimmäinen päivä yliopistossa! Vaikea kuvitella, että mulla alkaa olemaan viides osa mun opinnoista takana. Tää vuosi on kyllä opettanut paljon - mä oon itsenäistynyt, saanut paljon uusia ystäviä ja ensinnäkin luonut oman elämäni tänne. Tätä tulee ikävä, mutta onneksi tämä elämä täällä ei karkaa minnekään - se odottaa minua täällä syksyllä. Toisaalta on ihan mukava päästä kotikulmille kesäksi.

Mutta nyt mun pitää rueta valmistautumaan meidän ainejärjestön kevätjuhlaan - se on moro!

Ei kommentteja