ÄLÄ HERÄTÄ MUA UNESTA


DSC_0025m
DSC_0013m
DSC_0023m
DSC_0022m


























neule VeroModa // farkut GinaTricot // tennarit Converse

Koska viime postauksen jälkeen mut on vallannut tosi hyvä fiilis (tuli taas todettua, että kirjoittaminen auttaa oikeesti!), päätin julkaista nyt kuvakansioista aurinkoisimmat asukuvat, jotka käsiini löydän. Nämä kuvat ovat reilun parin kuukauden takaa.

Viimeisen puolentoista viikon aikana mulla on siis fiilis ollut hyvä: on tapahtunut kaikkea kivaa ja toisaalta on ollut kiva vain olla. Elämän pieniä iloja.

Mä tykkään työstäni. Viime aikoina töissä on ollut oikein extrakivaa - oon tuntenut itseni tarpeelliseksi, saanut kiitosta työstäni ja oppilaat ovat olleet tavallista mukavempia.
Töihin liittyen mun jatko ei ole vielä varmaa, mutta mahdollisuudet siihen on nousussa. Toivossa on hyvä elää - parin viikon sisään asioiden pitäisi olla selviä.
Oon nyt tehtävien määrässä yli puolen välin mun KTKP-opinnoissani. Oon myös saanut parempia arvosanoja kuin olen uskaltanut odottaa.
En oo myöskään ottanut samanlaista stressiä opiskeluista nyt kuin viime aikoina. Tässä viikolla mulla jäi pari päivää lukeminen ihan täysin, mutta se ei haittaa. Välillä on hyvä valita elämä lukemisen sijaan. Tällaisen valinnan seurauksena viime viikolla tapasin muun muassa aivan hurmaavan Nukan, josta voitte löytää kuvan mun instagramista (@heidinau). KLIK.
Opiskellessa mulla on ollut seurana mun tytöt. Mä en tiedä varmaan parempaa kuin kissat, jotka pitää seuraa oli tilanne mikä tahansa. Tälläkin hetkellä mulla on tässä mun vieressä kaksi oikolukijaa...
Treenit on sujuneet hyvin - lenkkikelit on olleet hyviä ja eilinen salitreeni oli paras aikoihin!
 Jouluvalmistelut on hyvällä mallilla - maailmalle lähtevät paketit on jo postin hellässä huomassa, joululahjat on valmiit ja kortit lähetetty.
 Ruoka on ollut viime aikoina hyvää (on ollut vissiin enemmän aikaa panostaa siihen). Innostuin myös eilen leipomaan gluteenittoman mutakakun, josta tuli hyvää! Ja niinhän se menee - hyvä ruoka, parempi mieli.

Mä voisin jatkaa tätä listaa vaikka kuinka pitkään nyt, mutta taidan silti mennä halimaan noita mun tyttöjä :)

Hyvää sunnuntai-iltaa ja positiivista alkavaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja