WEEKEND IN PICTURES


Aivan huippu viikonloppu takana - pitkästä aikaa! Tän kesän viikonlopuista kun lähes 90% on tullut vietettyä töissä - en tosi valita, rahakin on ihan jees :D

Tästä viikonlopusta onkin sitten tullut nautittua ihan täysillä! Perjantaina aamulla olin lyhennetyssä aamuvuorossa, josta sitten pyöräilin kotiin pikapikaa vaihtaa kamat - lähdettiin nimittäin rokkailemaan Kuopioon! Viikonloppuun on siis mahtunut kahden päivän festarointia Kuopio Rockcockissa ja nimipäivän viettoa vähän rennommissa merkeissä vesillä ja ihan vaan olemalla. Tää on just sellaista elämää, josta mä pidän!

Mutta ennen kuin tää alkaa muistuttaa liikaa romaania, laitetaan niitä kuvia kehiin!
PicMonkey Collage11
Valmiina rokkailemaan - tais olla mulle kolmas kerta kyseisillä festeillä, toinen kerta kaksipäiväisenä! // Nautittua tuli - mä en tiiä mitään sen parempaa kuin hyvät kelit, kylmät juomat ja huippu bändit! // Lämpöökin piteli sellaiset +30C kumpanakin päivänä... Kyllä tarkeni!
PicMonkey Collage113
Mä tykkään hyvien bändien lisäksi ihan vaan oleilla ja fiilistellä festareilla. Tällä kertaa kun mulla ei ollut varsinaisesti mitään sellaista must see-bändiä - oli hyvin aikaa vain oleilla ja nauttia. // Jäätelöä tuli nautittua lämpimien säiden puitteissa muutama - nams! // Lauantain kävin rentoalueella seuraamassa myös rantalenttistä - hyvin ne hevaritkin veti! // Yleistä fiilistelyä.
PicMonkey Collage114

Untitled

Untitled
Vaikka must see-bändejä ei ollut, tuli useempikin bändi katsottua, mm. Sanni (rakastuin!), Scorpions, Scandinavian Music Group, Juha Tapio, Poisonblack, Lauri Tähkä....

Tänään (tai no käytännössä eilen) sitten vietetiinkin ihan rento päivä - kaikki oli enemmän tai vähemmän kuolleita. :D Käytiin pari tuntii veneilemässä, otettiin aurinkoo, luin meidän pikku laiturilla ja sitten ihan vaan katsoin Dexteriä (ylläripylläri). Illemmalla leikin myös Masterchefiä tekemällä meidän perheelle ruokaa!
PicMonkey Collage112

Sellainen viikonloppu mulla! Tällaisia kun saisi lisää...

Tällaisen viikonlopun jälkeen on hyvä startata työviikko, joka sisältää iltapainotteista vuoroa. Eipä siinä - tulevasta viikosta on tulossa ihan huippu!

Ei kommentteja