TIME TO GO BACK

MDSC_9690 MDSC_9718
jeans & tee GinaTricot // cardigan BikBok // shoes Nike // watch Black Oak

Kesä alkaa olla lopuillaan. Selvä merkki siitä on se, että opinnot alkaa taas torstaina ja tänään (tai itseasiassa eilen) roudasin itseni poikien kanssa tänne Joensuuhun "pysyvästi". Olin täällä kuun puolivälissä jo viikon, mutta nyt oli aika palata ihan kunnolla.
Tänä talvena tulen olemaan täällä Joensuussa enemmän kuin viime talvena. Väsyin viime talvena siihen, kun reissasin parhaillaan kotikoti-Joensuu-väliä viikoittain. Vaikka mä nautin kotikotona olemisesta, on hyvä rauhoittua välillä täälläkin päässä. Itse asiassa mä en malta odottaa pimeneviä syysiltoja, jolloin saan käpertyä ihan hyvällä omalla tunnolla sohvan nurkkaan tuijottamaan mun lempparisarjoja!

Vaikka lähteminen on aina vaikeaa, mä odotan tulevaa talvea paljon: on kaikkea kivaa aktiviteettia kavereiden kanssa ja ilman, matkailua kotimaassa ja hieman ulkomaillakin, treenejä tutulla treeniporukalla ja ihan vaan kotona oleilua mun poikien kanssa. Opin tulevan talven aikana myös uuden kielen - ilmoittauduin nimittäin yliopiston järjestämälle venäjän kielen kurssille! Kaikkea kivaa on siis luvassa :)

Mutta nyt mä menen nukkumaan (tai katsomaan jakson jotain sarjaa - who knows?), sillä mun aivot ei toimi kunnolla. Palaillaan asiaan kesälomasnäppi-koosteen muodossa pikimmiten!

Ei kommentteja