GIRL IN BLACK

MDSC_2375 MDSC_2394 MDSC_2438
farkut GinaTricot // poolopaita Cubus // nahkatakki VeroModa // tennarit Vans // kello Champion // vyö H&M //kaulakoru Kalevala

Long time, no see! Viime viikko oli ihan törkeän kiireinen - sain olla menossa aamusta iltaan. Viikonloppu meni puolestaan SOOLin talvipäivillä Rovaniemellä ja tänään olen sitten lepäillyt viikonlopun väsymystä pois.
Mun kiireisyys alkaa pikkuhiljaa helpottua - viime viikolla loppui puheviestintä ja tällä viikolla loppuu ruotsi. Sitten mulla on hetken aika helppoakin (yksi kontaktikurssi ja yksi verkkokurssi) ja maaliskuun puolivälissä alkaa sitten bilsaa ja tata-aineita. Niiden jälkeen olisi sitten eka vuosi pyöritetty! Älyttömän nopeesti menee aika. Tänäänkin ilmoittauduin jo syksyn ekalle kurssille - hui!

Tämä päivä on mennyt tosiaan aikalailla pelkästään lepäillessä - nukuin ruhtinaalliset 11h, luin vähän ruotsin tenttiin ja tuijottelin Masterchef Australiaa. Illalla kävin tekemässä viikon ekan treenin boksilla. Aluksi mietin, jaksanko mennä, mutta onneksi menin! Oli ehkä paras treeni vuoteen!! Opin paljon uutta, tein omia ennätyksiä... Niin voittajafiilis oikeesti tällä hetkellä.. Onneksi huomenna alkaa oikeesti se CF-kurssi, niin pääsee todenteolla tekemään! Mulla on nyt sellanen olo, että mä imen itseeni tietoa kuin pesusieni - mä oon vaan niin innoissani! Oispa jo huominen.

Mutta nyt mä meen nukkumaan, että aamulla jaksaa ahkerana mennä luennolle. Talvipäivistä on tulossa lähiaikoina juttua, kunhan saan kuvia koneelle :)

Ei kommentteja