PÖRRÖINEN MAIKKA

muokDSC_0631 muokDSC_0622
farkut ja takki GinaTricot // toppi Kappahl // kaulakoru Kalevala

Siinä ois teille pitkästä aikaa vähän tuoreempaa asua - niinkin tuoretta kuin eilen napattua! Kuvien takki on ihanan pörröinen alelöytö viime syksyltä. Näillä keleillä se tosin menee paremmin sisätakkina.. Farkut on ihan perus Ginan farkut ja toppi vuosien takainen ostos Kappahlista.

Otsikkoon palaten mä oon tosiaan ollut viime aikoina maikka! Mä oon päässyt sijaistamaan kipeitä opettajia (joita muuten riittää - viime viikolla mulla oli neljä päivää töitä ja samoin on tällä viikolla!). On ollut kiva taas vaihteeksi olla töissäkin - alkaa nimittäin välillä tämä kotona istuminen (ja opiskelu) tympäsemään!

No mutta, nyt mä lähden nukkumaan, että jaksan huomenna lähteä taas maikkailemaan!

Ei kommentteja