KUN ELÄMÄSSÄ EI TAPAHDU MITÄÄN KUVAAMISEN ARVOISTA

SNAPCHAT-MARATON. Mä oon ollut viime aikoina todella laiska kuvaamaan mitään järkkärillä. On vain tuntunut siltä, että ettei elämässä tapahdu mitään kuvaamisen arvoista! Aktiivinen asukuvienkin ottaminen on vähän jäänyt. Hyvin ajankohtaista tää mun touhu siis :D Mutta ei siinä mitään! Onneksi puhelin kulkee aina mukana ja on olemassa sovelluksia, kuten vaikkapa Snapchat, josta voi seurata meikäläisenkin elämää ihan reaaliajassa. Vaikka elämässä ei tunnu tapahtuvan mitään kuvaamisen arvoista, kumman paljon voi lyhyessäkin aikaa kertyä materiaalia. Nimimerkki siellä on heidiauvinen.

Mutta pidemmittä puheitta, antaa massiivisen Snapchat-maratonin puhua puolestaan:
PicMonkey Collage1 PicMonkey Collage2
Kuten mä oon varmaan maininnut, mä oon aivan totaalisen koukussa kokkiohjelmiin, varsinkin Masterchef Australiaan. Ei ole olemassa parempaa! Tätä on tullut tuijotettua tammikuun alusta kerran jos toisenkin. Puolet vielä jäljellä :) // Opiskelua, opiskelua, opiskelua... Mulla oli tosi kiireellinen alkuvuosi, joten tuli vietettyä tosi monta tuntia luennoilla, harkoissa ja itsenäisesti kirjastossa. // Yhteen (kohta onneksi loppuvaan) kurssiin meidän piti lukea 8 lasten- ja nuortenkirjaa. Kävin siis pitkästä aikaa ihan normaalissa kirjastossa. // Mun alkuvuosi oli vähän hiljaisempaa treenien suhteen, kun pohdin sitä, mihin suuntaan haluan treeneissäni panostaa. Alkuvuodesta mun treenit alkoi pikkuhiljaa muuttumaan Crossfit-tyylisimmiksi ja tällä hetkellähän mä oon CF-peruskurssilla. Tykkään! // Ihan parasta kasvissosekeittoa, ohje täältä! // Ihana, talvinen Joensuu.PicMonkey Collage3 PicMonkey Collage4
Tentin tuossa tammikuun lopulla yhten verkkotentin pois alta ja oli varmasti ihan oikeutettua käydä sen jälkeen vähän wokilla ja shoppailemassa. // Tuon shoppailureissun saldo on ollut todella kovassa käytössä: mm. tuo neule on aivan ihana ja meikit bueno! // Porukat tuli yhtenä viikonloppuna tänne Joensuuhun, niin käytiin syömässä hyvin Amarillossa. // Selfie-time // Käytiin samana viikonloppuna jammailemassa Cheekin tahtiin - oli hyvä! // Even kanssa kahvilla (meillä oli niin paljon juttua, että istuttiin varmaan viisi tuntia...)
PicMonkey Collage5 PicMonkey Collage6
Mun alkuvuoteen on kuulunut paljon aikaisia aamuja - mulla oli nimittäin tapana mennä pahimpaan kiireaikaan aina aamusta lukemaan yliopistolle materiaaleja. Näin sain takuuvarmasti hommia eteenpäin. // Another selfie. // Yksi viikonloppu kun olin kotikotona, käytiin kuvailemassa kivassa miljöössä Varkaudessa. // Auton penkkiä on tullut kulutettua huomattavasti vähemmän kuin viime syksynä, mutta silti tuo näky on hyvin tuttu. // Aikaisia aamuja, onneksi niille ei ole niin paljoa tarvetta tällä hetkellä. // Tuo peili on nykyään mun vakio selfie-paikka yliopistolla - varsinkin noina aikaisina aamuina, kun ketään muuta ei ole paikalla :DPicMonkey Collage7 PicMonkey Collage8
Mulla oli tuossa helmikuussa kiva pikku flunssa. Finrexin oli kaveri. // Flunssaa uhmaten kävin Vilman kanssa pyörähtämässä mun ekoissa haalaribileissä, joiden teema oli villi länsi! Oli kiva ilta flunssasta huolimatta. // Mä oon katsonut aika paljon eri sarjoja nyt alkuvuodesta. Mulla oli parin kuukauden ilmaiskokeilu HBO:lle, jonka aikana tuli katsottua mm. True Detective ja The Affair. Molemmat oli tosi hyviä! Tällä hetkellä tuijottelen eniten Quanticoa, Limitlessiä ja tietty sitä Masterchefiä. // Mä sain vihdoin vajaa kuukausi sitten oman pesukoneen - oli sitä jo odotettukin! // Eräänä sunnuntaina mä pidin Twilight-maratonin ja neuloin - oli kivan rentouttava päivä. // Maanantai - hyvä syy mustavalkoiselle selfielle.PicMonkey Collage9 PicMonkey Collage10
Mä oon tosi tyytyväinen tähän mun asuntoon: tilava, mutta kivan pieni. Mä viihdyn! Voisin ehkä vihdoin tässä kevään mittaan tehdä jonkun asuntopostauksenkin...? // Kävin meidän liikuntailtapäivässä kokeilemassa Roller Derbyä - kivaa oli! // Opiskelua... // Selfie-time. // Meillä on kotikotona tuollainen nurkkakaappi, jonka alle meidän kissat tykkää laitta lelut piiloon. Sieltä on sitten kiva penkoa niitä taskulampun ja kenkälusikan avulla - valvovan silmän alla tietty! // Leivoin pitkästä aikaa pullia pari viikonloppua sitten.PicMonkey Collage11 PicMonkey Collage12
Leffailtaa porukoilla. // Oliver jäi Talvipäivien ajaksi kotikotiin hoitoon - oli kyllä "tyhjä kämppä" ilman sitä! // Viikko käyntiin CF:llä. // Ruotsin tenttiin valmistautuminen - onneksi se on ohi. // Oli pakko ottaa selfie, kun olin samaan aikaan oudon valoilmiön (=auringon) kanssa ulkona - tää on harvinaista! // Meillä oli ainejärjestön peli- ja pannari-ilta tässä taannoin. Oli mukavaa tutustua vähän vanhempiinkin opiskelijoihin. :)
PicMonkey Collage13 PicMonkey Collage14
Even kanssa kuulumisia vaihtelemassa wokin merkeissä. // Talvipäivien jälkeen oli vähän väsynyt meininki. // But first let me take a selfie. // CF-kurssi alkoi tässä pari viikkoa sitten - fiilis ekan tunnin jälkeen oli tosi kiva (mutta kuollut). // Oon ainakin yrittänyt ryhdistäytyä mun herkuttelun kanssa - oon tehnyt muun muassa Proteinilettuja ja -vanukasta pahimpaan makean himoon. // Pizzalla Vilman kanssa, koska ruotsi ohi!PicMonkey Collage15 PicMonkey Collage16
Bussiselfie, keskustaan menossa. // Käytiin Kitin kanssa leffassa katsomassa How to be single - oli hyvä! // Kotia kohti, myöhään perjantai-iltana. // Kotona mua odotti kaksi sängynvalloittajaa *sydän* // Mulla oli ollut Oliveria kova ikävä, joten oli ihana herätä lauantaihin hänen vierestään! // Äidin kanssa Alfapetiä.PicMonkey Collage17 PicMonkey Collage18
Viime viikon maanantai oli kyllä ihan kiva: mulla oli vapaapäivä, jonka takia tulin Joensuuhun vasta maanantaina illalla. Käytiin myös porukoiden kanssa testaamassa Joensuun Leiketupa (löytyy Prismasta) - oli muuten tosi hyvää! // Ostin myös tulppaaneja ja aurinkokin näyttäytyi - selkeitä kevään merkkejä! // Selfie. // Isä opetti Oliveria ulkoilemaan kotikotivisiitin aikana ja käytiinkin sitten testaamassa taitoja täällä. Vielä vähän jännitti, mutta taisi molemmilla olla ihan kivaa. // Keskiviikkona oli Kiekkokarnevaalit, joihin opiskelijat sai lipun hintaan 2€. Onneksi kotijoukkue (Jokipojat) voitti! // Torstain aamulenkin maisemia. Satuin joenrantaan just auringonnousun aikaan - oli kaunista!PicMonkey Collage19 PicMonkey Collage20
Mä kävin korvaamassa tän viikon perjantain CF-tunnin etukäteen viime torstaina. Sain siis privaattitunnin valmentajalta - en valita. Harjoiteltiin muun muassa thrustereita ja leuan vetoa. Oli hyvä treeni! // Perjantain tunti ei ollut puolestaan niin kiva - burpeeta oli ihan törkeesti ja kuolema meinasi tulla kirjaimellisesti. // Perjantaina illalla lähdin Hannan kanssa vähän viihteelle. // Käytiin katsomassa Sannia Kerubissa - oli muuten kova keikka! // Sannin jälkeen lähdettiin vielä vähän tanssimaan. Kotia tulin yöbussilla - ja pitihän sitä vähän evästä käydä hakemassa... // Lauantai meni sitten koomaillessa ja tehdessä kouluhommia.

Sellainen alkuvuosi mulla!

2 kommenttia

  1. Haha onneksi en ole ainut jolla on välillä tuo tunne ettei elämässä tapahdu mitään kuvaamisen arvoista :D

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista